Aake.S - 02.08.2007
Perus otti peli. Tulee harria jos ei muuta.
-Perhostelija- - 10.08.2007
Tässä on kalan tuntu tässä perhossa![]()
Moitittavaa en perhosta osaa etsiä;DAinut joka itselle tässä vain tökkii on tuo pyrstön pituus, muuten kyllä hyvää sidontaa ja antaa luultavasti kalaa hyvällä prosentilla![]()
*Sape
Aake.S - 11.08.2007
[Titti] - 11.08.2007
-Perhostelija- - 11.08.2007
Juu sitä mieki tarkoitin et ihan hivenen vois pidempi mun mieleen toi pyrstö olla mut muuten tosiaanki hyvää sidontaa
Aake.S - 12.08.2007
(Muokattu 12.8, 09:54)
lurjus - 28.04.2008
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?