kjmakela - 14.03.2004
Kelpaa kirjolle ja taimenelle
mummo - 15.03.2004
carambola - 12.11.2005
kjmakela - 10.12.2005
Joo, todennäköisesti viime vuonna![]()
Älä ota henk.kohtaisena moitteena kuvien laatua, kriteerini oli kohdistettu perhojen arvioijiin, jotka päästävät huonoillakin kuvilla varustetut perhot rasiaan jos sitoja on vähänkin nimekkäämpi tai hyväksi sitojaksi todettu, ja välillä taas todella hyvä kalastusperho joka on huonosti kuvattu ja sitoja tuntemattomampi, päätyy armotta kehitysrasiaan.
Perhosi ovat hyvin sidottuja ja varmasti myös kalastavia, mutta kuvat ei ole aina onnistuneet
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?