flybeam - 08.05.2007
Yksinkertainen ja tehokas vesiperhosen jäljitelmä
timppah - 29.05.2007
Moro
Hienon perhon olet sitonut ja ohjeet ja kuvatkin on selkeät. Mittasuhteetkin on muuten kohdallaan mutta häkilä näyttää aika pitkätlä ja pehmeältä. Tuskin on ihan pintaperhoniskaa/satulaa? Kellumisen kanssa voi hieman olla ongelmia.
muti - 29.05.2007
flybeam - 29.05.2007
Joo kiitos vaan.
Jeps toi häkilä ei taia nyt ihan 1.luokan olla, mutta kyllä tuokin kelluu kiitettävästi kun laittaa kellunta vahaa
belmondo777 - 29.05.2007
Itse tein samanlaisia CDC- siivellä koukkuun 16#, ja ainakin salakat olivat innoissaan. CDC- ei kelluttanut aivan niin hyvin kuin olisin toivonut. Helppo sitoa ja kalastava.
Dnm_Dmn - 29.05.2007
Juu se cdc menettää kelluvuutensa muutaman kalan jälkeen. Pesu ja kuivaus auttaa.
Tämän perhon kellumis asento arveluttaa. Epäilen että kaatuu helposti nokalleen. Jos näin käy niin vaivasta pääsee leikkaamalla häkilän lyhyeksi alpuolelta. Tällöin perho kelluu rasvattuna ainakin hitaassa virrassa.
flybeam - 29.05.2007
joo pitää varmaan leikata tästä perhosta ku tuli tuost häkiläst turha iso...jos häkilän tekee pienemmäks ni ei ainakaan kaadu
muti - 29.05.2007
Jos lakkaa menee cdc:n niin se menee piloille. Itse olin aluksi cdc vastaan. Nyt käytän sitä melkein kaikessa. Häkilä, siipi, pyrstö, jopa pään dubbauksessa. Yllättävää, googlella löytyy lisää infoa.
matias15 - 31.05.2007
flybeam - 31.05.2007
muti - 31.05.2007
http://www.pechetruite.com/Mouches/mouches-UNR/mouches-UNR.htm
http://www.virtualflybox.com/swaps/swap.php?id=16
http://www.pechetruite.com/Mouches/tying-puff.htm
Omat suosikkini:
http://www.pechetruite.com/Mouches/puff%20ant%205step.htm
http://www.familytyes.com/artman/publish/article_70.shtml
matias15 - 13.06.2007
eetu96 - 30.06.2007
hauestaja - 16.07.2008
perhomies97 - 06.06.2010
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?