hc_flyfisher - 21.08.2008
Tässäpä tällainen rapu a ´la HC!
ozzo - 04.09.2008
sniffe - 04.09.2008
stupe10 - 06.09.2008
hc_flyfisher - 06.09.2008
Koukku oli muistaakseni Partridgen Ad Swier. En aijo kokeilla, koska on puhdas koristeperho. Seinällä on oma paikkansa.
samppa.97 - 06.04.2009
eräjorma91 - 13.04.2009
_Jybä_ - 15.06.2009
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?