Progamer - 13.11.2008
Ajattelimpa sitoa Mar Lodgen, mutta en jaksanut kaivella laatikoista oravia yms. tilpehöörejä ja ketut lojui pöydällä, joten sitä siipeen.
MIKSA75 - 16.11.2008
Enpä osaa muuta sanoa kuin että näteinpiä lodgeja mitä olen nähnet.Sidonnasa en löydä moitittavaa ja näyttää toimivalta kettu siivelläkin.
perhonsitoja90 - 17.11.2008
Näpsäkkä kettulotke!Pikku egdotuksia:
Pyrstöä puolet pidemmäksi.Alempi ketturaita lyhemmäksi ja ylempi pidemmäksi. Häkilästä vähän kamaa pois. Vyöstä sen verran että kannattaa laittaa vähän lyhytsiikaisempaa strutsia, niin jatke ei peity niin paljon strutsin kastuessa. Päähän tarkkuutta.
Runko on tosi tosi nätti! Samoin kuin jatke.
Kyllä se siitä, paljon on edistystä tapahtunut!
Jaska
Progamer - 17.11.2008
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?