Vee2 - 04.02.2009
Koristeeksi tuli sidottua, mutta voisi olla se salainenase joessa pitkään olleelle taimenelle.
jopeli - 09.02.2009
Blue killer - 10.02.2009
hossanjoki - 10.02.2009
Kyllä on nätti!![]()
Erityisesti nuo sakset ovat minusta todella kauniin väriset ja hyvässä muodossa!![]()
Seinälle vaan!!![]()
Pikku-Myy - 10.02.2009
On kyllä todella kaunis perho! Kyllä todella on hieno perho! Tossa ny mitään korjattavaa oo
. Minuakin kiinnostais kauan meni tekemiseen.
perhonsitoja90 - 10.02.2009
Vee2 - 10.02.2009
Hups! Sakset unohtu laitaa reseptiin ne on fasaania jotka muotoilun jälkeen lakattu, kuten jo perhonsitoja90 sanoikin. Tekemiseen kului aikaa vain noin tunti, laskie mukaan saksien lakan kuivumisen.
Saa toki antaa lisää kommetteja.
eräjorma91 - 11.02.2009
On kyllä upea rapu en raaskisi heittää
. Ite olisin laittanut koukun ylöspäin kuten jigeissä niin ei jää helposti pohjaan ja kantoihin
millaseen koukkuun sidoit?
Vee2 - 12.02.2009
Koukku on kokoa 4 ja tuskin tulee sidottua koukkua toisin päi kun se sitten vaikuttaisi niin paljon perhon ulkonäköön.
poroisäntä - 12.02.2009
Vee2 - 13.02.2009
Petsku123 - 04.11.2012
(Muokattu 4.11, 11:26)
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?