oke - 21.12.2010
Tommonen muunnelma veturimiehestä.
terminator - 28.12.2010
luonto-eno - 28.12.2010
Nätti perho ja varmaan oikein pyytäväkin vielä.Itse olen käyttänyt olemattoman vähän vaikka kanisiipi ui mukavasti jne.Kehittäjä on muistaakseni
Kuusamon kalastajalegenda Jouni Ronkainen joten höpöpeli se ei voi olla.
ERÄJORMA - 29.12.2010
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?