Juja97 - 02.05.2012
Perus zonkkeria puppelipäällä.
Kommenttia kiitos.
Juja97 - 08.05.2012
Ike - 08.05.2012
Omia mielipiteitä seuraavat eikä mitään tekemistä välttämättä todellisuuden/järkevyyden kanssa, mutta laitetaan nyt kun näihin kehitysrasian perhoihin ei tahdo kommentteja jostain syystä oikein tulla (<- minusta koko sivuston idea kärsii "vähän" tästä):
- zonker on liian pitkä pyrstöstä -> koukun mutkassa
- puppelipää hivenen jykevä ja puppelipää ei kyllä kuulaa tarvitsisi IMHO
- kuula siis näyttää hiukan hmm... no hölmölle keulalla ja sidontalanka paistaa sieltä takaa joskaan ei häiritsevästi
- kuva vähän kaukaa, epätarkka ja tausta sekava
Siinäpä niitä mitä mulle tuli mieleen, että miksi kehitysrasiassa. Ei tuo silti mikään pöllömpi streamer ole. Hullumpiakin tullut nähtyä ihan omassa penkissäkin
Juja97 - 08.05.2012
Mielyttäisikö tämä Iken silmää enemmän.(Kuva on kyllä huono nopeasti kännyllä räpätty).
Ike - 09.05.2012
Tämä perho kuuluu kehitysperhoihin, huomioi se kommenteissasi.
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?