Koppelo3 - 24.01.2013
Oma versioni hyvin tunnetusta klassikosta. Tätä olen kehitellyt omaan kalastuskäyttöön, mistä johtuu hieman huoleton olemus. Tästä kysynkin, miten tätä voisi kehittää ja kannattaaako tällaisena uittaa.
-jyke- - 27.01.2013
Ittelle tulee ennemmenin mieleen rautanaula, kun green highlander. Mutta sama se komea perho
ja tietenkin kannattaa uitaa![]()
Itse ehkä vähentäisin buctailia. Jäykkänä materiaalina noin tuuhea siipi, kun miltä kuvassa näyttää voi olla vähän eloton..ainakin miedommassa virassa. Tai laittasin vaikka oravaa sekaan...Häkilä on myös pitkähkö...ei haittaa.
samooja - 27.01.2013
Ihan bueno perho. En tekis tälle muuta kuin antaisin vain olla mahdollisimman paljon vedessä, jossa on lohia.
jpk - 28.01.2013
En muuttas kanssa oikeastaan mitään. Helan hopea vois ehkä olla aavistuksen ohkasempaa matskua,jos nyt jotain sanomista on pakko keksiä... Mut aivan loistavasti menee siimanpäähän ja kalan suuhun tälläisenäkin...
NVH - 31.01.2013
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?