kjmakela - 14.03.2004
Hyvä houkutusperho hellepäiville ja muutenkin
jape88 - 16.03.2004
kjmakela - 16.03.2004
Itse olen sitonut rungon vain kirkasvärisestä silkistä tai sitten vihreästä sidonta langasta.Toimii varmaan myös dupatulla rungolla
Mikko - 27.03.2004
Itse oon tehny dubbing rungon ja se on ollu toimiva. Erittäin hyvin kelluva perho, mielestäni yksi parhaista pintaperhoista!!
Perhoukko - 02.05.2004
(Muokattu 6.9, 17:30)
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?