vision10 - 27.05.2010
Kirjolohi 50cm ekana päivänä ja vielä tuli parisen harjusta ja ahven. Tultiin seuraavana päivänä kanssa samasta paikasta nappasi kaverillani kirjolohi ja minulla harjusta. Tultiin vielä seuraavanakin päivänä samaan kohtaan ja mulla tuli kaks harjusta ja yks 53cm kirre.
vision10 - 27.05.2010
hammo_95 - 28.05.2010
Onko tuolla vantaanjoella vielä kahluukielto??
Olisin ehkä menossa jos ei ole... koska loppuu jos on?
hossanjoki - 28.05.2010
(Muokattu 28.5, 11:44)
Vantaanjoki on ilmeisen laaja käsite..
Myllykoskella taitaa olla tämän kuun loppuun(?) ja itse Vantaankoskella ei ole kahluukieltoa tällä hetkellä..
Onnea kaloista!
brezel - 28.05.2010
Mikä ihme tekee kahlaamisesta välttämätöntä kun myllykoski on kaiken lisäksi helppo kalastaa ilman kahlaamistakin. Tällä hetkellä kahlaamisella tuhotaan lohien/taimenien vastakuoriutuneet poikaset jotka eivät kykene vielläkään pakenemaan kahluukenkää. Eli välttäkää kahlaamista reilusti kesäkuun puolelle ainakin selkeillä poikastuatanto alueilla...
vision10 - 28.05.2010
Nyt sitä kalaa parhaimmillaan on tullut, mutta nytten vesi on aika korkealla. Kävin eilen kattomassa paikkaa ja mitään ei näkynyt täytyy odottaa taas että vesi laskee
vision10 - 28.05.2010
mutta nyt niitä pieniä lohia/taimenia on ollut perhossa koko ajan kiinni, että niitä nyt riittää. Eihän siinä muuta oo ku päästää vapaaks ja ootta että ne kasvaa
nimetön - 28.05.2010
(Muokattu 28.5, 19:52)
onnea kaloista
muuten sattumoisin toissapäivänä mulla oli kyll hemmetin komee hauki kiinni myllykoskel se oli rannassa monta kertaa haavin sisällä mut ei keretty ottaa ikävä kyll kuvii :/, ehk noin 100 cm ja 6 kg reilusti ja otti vielä leechii
Mut mitäpä tuosta...
En oo eilen enkä tänää saanu kaloja mut oli toissapäivänä yks kille karkuutus eli 26.5 ...:P
vision10 - 28.05.2010
Voisitko muuten kalastajan_alku tulla myllykoskelle noin viikon päästä sitten jos vesi on laskenu jonkun verran
vision10 - 28.05.2010
nimetön - 30.05.2010
vision10 - 31.05.2010
Olethan tutustunut Perhorasian sääntöihin?